usernado و zima

Tornado به صورت پیش‌فرض  یک قالب استاندارد نداره همینش هم خوبه هااا یعنی دستت بازه هرجوری که دلت می‌خوات کد بزنی ولی بعضی جاها هم آدم حوصله نداره از صفر صفر کد بزنه و این خیلی طبیعیه! برای همین دو تا قالب درست کردم یکی برای وب و اون یکی برای کار با API. هنوز کامل کامل نیستند ولی تا حدود خیلی زیادی میتونه نیازها رو برطرف کنه. این دو تا رو خیلی زیاد توی پروژه‌‌‌های خودم استفاده می‌کنم و واقعا کارم رو خیلی راحت کردن.

USERNADO


Usernado یک تمپلیت آماده برای کار با وب اپلیکیشن‌هاست خیلی راحت و سرراسته و نیاز به کانفیگ اضافی نداره. تو صفحه گیت‌هابش بیشتر توضیح دادم که که قابلیت‌هایی داره ولی usernado علاوه براینکه یک تپملیت آماده است، یک اسکریپت برای ایجاد پروژه جدید هم داره توی یوزرنادو errorها خیلی بهتر نمایش داده میشن و میشه راحت‌تر ارورها رو پیدا کرد. امکانات دیگه‌ایم هم داره مثلا میشه template engine پیش‌فرض رو به Jinja2 تغییر داد و...


ZIMA



من خودم  به شخصه این zima رو خیلی دوست دارم یعنی خیلی باهاش حال می‌کنم. با زیما می‌تونید یک تمپلیت آماده برای API داشته باشید. زیما قابلیت‌ها زیادی داره مثلا اگر بخوایید پروسس‌ها رو با supervised مدیریت کنید و با nginx کار reverse proxy رو انجام بدید، زیما می‌تونه چند نمونه از سرور  رو روی پورت‌‌های مختلف اجرا کنه. در زیما تست‌ها خودکار شدند. مسیریابی هم با استفاده از decoratorها انجام میشه که واقعا کارها رو خیلی ساده کرده. البته ادغام با یک orm مثل sqlalchemy مونده که احتمالا در آینده انجام بشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کپی‌ رایت رزومه فید بیان قالب : عرفـــ ـــان